Reklam
  • Reklam
Yabancı tur operatörlerinin Türkiye iştahı neden artıyor?
Reklam

Yabancı tur operatörlerinin Türkiye iştahı neden artıyor?

Her sene Kasım başında seyahat acenteleri ve tur operatörlerini buluşturan WTM fuarı, hem zamanlaması hem de katılımcı sayısı açısından, alanında dünyanın en önemli fuarlarından biri olarak gösteriliyor. Fuara katılan Barbaros Yatçılık yönetim Kurulu Başkanı Barbaros Güneş, “Yabancı tur operatörlerinin, 2017’de Güney Avrupa pazarında yaşadıkları arz yönlü sıkışıklık, fiyatların yükselme ve kar marjlarındaki düşme eğilimi, şirketlerin Türkiye pazarında risk alma iştahlarını arttırmış durumda”

24 Kasım 2017 - 14:23 - Güncelleme: 24 Kasım 2017 - 14:29
Reklam

Yatçılık ve Mavi Tur sektörünün köklü firmalarından Barbaros Yatçılık Londra’da katılmış olduğu WTM (World Travel Market) turizm fuarından 2018 senesi için umutlu döndü. Fuara katılan Barbaros Yatçılık Yönetim kurulu Başkanı Barbaros Güneş izlenimlerini aktardı. İşte Güneş’in yorumları:

Barbaros Yatçılık 2018’den umutlu

“2017 ile mukayese ettiğimizde 2018 senesi hem dünya turizmi hem de Türkiye turizm açısından umut vaat ediyor. Terör olaylarından dolayı dünya turizminin, özelde Türkiye turizminin üzerine çöken kara bulutların kaybolmakta olduğunu görüyoruz. Geçen seneki fuarda Türkiye standına olan ilgisizlik bu sene yerini memnun edici bir ilgiye bırakmış durumda.

Konuya yabancı tur operatörlerinin gözünden bakarsak, 2017’de Güney Avrupa pazarında yaşadıkları arz yönlü sıkışıklık, fiyatların yükselme ve kar marjlarındaki düşme eğilimi, şirketlerin Türkiye pazarında risk alma iştahlarını arttırmış durumda. Nihai tüketici açısından ise, Türkiye’deki fiyat/hizmet oranın yüksekliği onlarda da bize karşı özlem uyandırmakta. Şu andaki politik ve ekonomik ortamda negatif yönlü bir değişiklik olmadığı takdirde hem biz Barbaros Yatçılık hem de sektörün geneli için 2018 yılı umut vaat ediyor.”


THE CRUISE LIFE

YORUMLAR

  • 0 Yorum
Henüz Yorum Eklenmemiştir.İlk yorum yapan siz olun..
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR x