Katar, gözde turizm merkezi olmaya hazırlanıyor

Katar, gözde turizm merkezi olmaya hazırlanıyor

Katar Turizm, Orta Doğu'nun en hızlı büyüyen turizm ve cazibe merkezi olmak için ülkenin şu ana kadarki en büyük uluslararası turizm kampanyasını başlattı. FIFA Dünya Kupası Katar 2022 TM yaklaşırken hizmete girecek 100'den fazla otelle birlikte dünyanın önde gelen turizm merkezi olarak vitrine çıkmaya hazırlanan ülke aynı zamanda yeni internet sitesi ve mobil uygulamayı da hizmete sunuyor.

01 Kasım 2021 - 13:42 - Güncelleme: 01 Kasım 2021 - 14:01
Reklam

Katar Turizm, ülkenin turizm hedeflerini ileriye taşıyan ve 2030'a kadar yılda altı milyondan fazla ziyaretçiye ev sahipliği yapmayı amaçlayan yeni bir uluslararası tanıtım kampanyası başlattı. Kampanyanın merkezinde, ülkeyi uluslararası ziyaretçilere tanıtmak için tasarlanmış beş adet benzersiz ve ilgi çekici anahtarlık maskotundan oluşan karakter yer alıyor.

Konsepti "Dünyanın Ötesini Keşfedin" olan kampanyada, Endonezyalı şarkıcı Raisa'nın sesinden bir şarkı yer alıyor ve birbirinden ilginç televizyon reklamlarıyla dikkat çekiyor. Altı tane anahtarlık maskotu karakterin baş rolde olduğu filmlerde ayrıca Katar'ın tur rehberlerini temsil eden üç dost canlısı karakter de onlara eşlik ederek Katar'ın deneyim yelpazesini turistlere tanıtıyor.


Küresel çapta eş zamanlı başlayan kampanya, uluslararası turistlerin günümüzde eskiden daha fazla unutulmaz hatıralar bırakan, eşsiz ve otantik deneyimlerin arayışında olmaları iç görüsünden ilham alıyor. Hızla gelişen bir turizm merkezi olarak Katar, kozmopolit modernliği Arap geleneği ile harmanlayarak Orta Doğu'da güvenli, emniyetli ve bölge kültürünün en yoğun yaşandığı destinasyon olarak konumlanıyor.

Katar Turizm'in başkanı ve Katar Havayolları Grubu Başkanı Akbal Al Baker şunları söyledi: "Ülkenin geniş çaptaki gelişimi olması gereken yolda ilerlerken bir yandan da dünya çapından gelen ziyaretçiler her temas noktasında olağanüstü bir misafirperverlikle karşılanıyor. Katar'ı önde gelen bir turizm merkezi olarak dünya sahnesine sağlam bir şekilde yerleştiren FIFA Dünya Kupası 2022™'ye ev sahipliği yapmak için geri sayarken, IAAF Elmas Ligi, ATP ve WTA tur etkinlikleri gibi seçkin spor müsabakalarına ev sahipliği yapma konusunda Katar'ın deneyimine dayanarak planladığımız heyecan verici bir uluslararası etkinlik takvimimiz de bulunuyor."


Yeni reklam kampanyası, Katar'ın 2030 Ulusal Vizyonu ile paralel olarak Katar'ın büyüyüp gelişen turizm anlayışını yansıtıyor. Katar, sınırların Temmuz 2021'de tekrar açılmasından bu yana halihazırda ülkeye gelen iki yüz binin üzerinde ziyaretçiye ev sahipliği yapıyor.

Yeni reklam kampanyası, Katar'ın 2030 Ulusal Vizyonu ile paralel olarak Katar'ın büyüyüp gelişen turizm anlayışını yansıtıyor. Katar'ın yeni turizm stratejisi, ziyaretçileri tüm yeni programların ve girişimlerin merkezine koyarken, bir yandan FIFA Dünya Kupası Katar 2022TM öncesinde açılan ya da hizmete başlaması planlanan yeni otellerden, tema parklarından, mağazalardan ve büyük eğlence projelerinden faydalanmalarını diğer yandan da yarımadada halihazırda mevcut olan deneyim yelpazesini deneyimlemelerini hedefliyor.


Katar, Skytrax tarafından altı kez Dünyanın En İyi Havayolu seçilen tek havayolu olan ödüllü havayolu Qatar Airways örneğinde oluğu gibi, sıcak misafirperverliği ve mükemmelliğe bağlılığıyla ünlü bir ülke. Bu durum, ulusal havayolunun ana merkezi olan ve Skytrax tarafından 2021'de Dünyanın En İyi Havalimanı seçilen Hamad Uluslararası Havalimanı ile de pekişiyor. Ülkenin samimiyetini ve misafirperverliğini vurgulayan bu itibarlı ödüller aynı zamanda turistler için sorunsuz bir deneyim yaşaması için onları dört gözle bekleyen Katar'ı da gururlandırıyor.


THE CRUISE LIFE


YORUMLAR

  • 0 Yorum
Henüz Yorum Eklenmemiştir.İlk yorum yapan siz olun..
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR x
Pandeminin küresel çapta turizme maliyeti 2 trilyon dolar
Pandeminin küresel çapta turizme maliyeti 2 trilyon dolar