Turizmde Pazarlama Zirvesi bugün başladı

Moderatörlüğünü deneyim seyahati uzmanı Tale?den Onur Kutlu Gago ve Interfly?dan Mert Ödemiş?in yapacağı ve 400 turizm profesyonelinin yer alacağı, Uzakrota himayesinde, Turizmde Pazarlama Zirvesi 25

TURİZM 25.03.2016 09:51:11 0
Turizmde Pazarlama Zirvesi bugün başladı
Moderatörlüğünü deneyim seyahati uzmanı Tale?den Onur Kutlu Gago ve Interfly?dan Mert Ödemiş?in yapacağı ve 400 turizm profesyonelinin yer alacağı, Uzakrota himayesinde, Turizmde Pazarlama Zirvesi 25 Mart Cuma günü Ramada Plaza Şişli?de gerçekleşecek, Turizm için değerli bu etkinliğimizde sizleri de aramızda görmekten mutluluk duyacağız. Turizm sektörünün 32 önemli isminin konuşmacı olacağı, 400 turizm profesyoneli ve bloggerların buluşacağı etkinlikte Turizm Şirketleri için Hedef Pazar Seçimi, Seyahat Arama Trendleri, Ödeme Sistemlerinin Müşteri Kazanımına Etkisi, Tüketiciye Uygun İçerikler Yaratmak ve Turizm Markalarının Sosyal Medya Deneyimleri detaylı bir şekilde ele alınacak. Uzakrota Travel Marketing Summit içerisinde yaratılacak mini fuar ve B2B alanları ile turizm firmaları ve için isabetli bir network imkanı oluşturacak. Etkinlik alanına gelecek kişilerin, etkinlik günü UBER (KOD: UZAKROTA2016) ile yapacakları ilk yolculuk yolculuk 40 TL`ye kadar ücretsiz olacaktır. Ayrıca etkinlik alanına gelen kişiler arasından yapılacak çekilişle 5 kişi PEGASUS`tan diledikleri bir lokasyona uçak bileti kazanacaklar. Detaylı bilgileri http://summit.uzakrota.com adresinden veya Etkinlik Medya İletişim Sponsoru ?Only Travel Marketing?den ulaşabilirsiniz. ZİRVE PROGRAMI 10:00 - 10:15 Zirve açılışı 10:15 - 11:00 Gruppal sponsorluğunda - Eskiye Elveda, Yeniye Merhaba: Turizmde Yeni Bir Marka Nasıl Oluşturulur? İlker Atalay (Gruppal) Süha Derbent (Sedventure) Bertan Aner (Otelz) İzim Bozada (Küçük Oteller Rehberi) 11:00 - 11:40 Markalar için Hedef Pazar Seçimi ve Uygulamalar Bahar Ahmet Birinci (Emirates Airline) Ömer Küçükdere (Clickbus Türkiye) Mehmet Erdoğdu (Golden Bay Tour) Bora İşbulan (TAV İşletme Hizmetleri A.Ş) 11:40 - 11:45 Singapore Airlines Markalar ve İkonlar Derya Pekruh Gerçeker (Singapore Airlines) 11:45 - 12:00 Kahve Arası 12:00 - 12:30 Skyscanner Seyahatin Geleceği Murat Özkök (Skyscanner Türkiye) 12:30 - 13:00 Seyahat Arama Trendleri ve SEO Aykut Aslantaş (iProspect Türkiye) Artanç Savaş (Grayling Türkiye) Murat Özkök (Skyscanner Türkiye) 13:00 - 13:30 Öğle Arası 13:30 - 14:15 Reklamlar, Yeniden Hedefleme ve Kazanma Didem Bozkurt (Jollytur) Arman Acar (Unite.ad) Murat Erdör (Euro.Message Türkiye) 14:15 - 14:40 Ödeme Sistemlerinin Müşteri Kazanımına Etkisi Cemal Hamitoğulları (Paytrek) 14:40 - 15:00 Seyahat Şirketleri için Online Pazaryeri Melih Pazarlıoğlu (N11) 15:00 - 15:15 Kahve Arası 15:15 - 16:00 Yeni Dünya Düzeni: Bloggerlar ve Instagrammerlar Gürhan Kara (Tadında Seyahat) Cem Karakuş (Marka Danışmanı) Eray Kılıç (Marka Danışmanı) Bestami Köse (Interrail Türkiye) 16:00 - 16:45 Tüketiciye Uygun İçerikler Yaratmak ve İçerik Pazarlaması Hilal Meriç (Hürriyet Bumerang) Sarp Özkar (Only Travel Marketing) Demet Işıl Yılmaz (Mynet) Mehmet Ertekin (Gezi.com) 16:45 - 17:00 Kahve Arası 17:00 - 17:45 Turizm Markalarının Sosyal Medya Deneyimleri Enver Murad (Gezinomi) Haydar Özkömürcü (Pazarlamasyon) Mirey Messayeh (Home Exchange) 17:45 - 18:30 Malezya turizm ofisi sponsorluğunda - Turizmde Ülke Pazarlaması Nasıl Olmalıdır? Cem Polatoğlu (Tur Andiamo) Pelin Doğa Konukman (Kore Turizm Ofisi) Çağrı Sağlık (Malezya Turizm Ofisi) Derya Pekruh Gerçeker (Singapore Airlines) 18:30 - 19:00 Ülkesel ve Kentsel Pazarlamada Yeni Medyanın Rolü Bahar Akıncı (Hürriyet) Mehmet Kırali (Instagrammer) @Civilking THE CRUISE LIFE