Antalya Belek`te 7 yıldır faaliyetini sürdüren Ela Quality Resort Hotel`in Genel Müdürü Ali Tunç Batum, 2014 yaz sezonunu ve Rusya`da son dönemde sıkça yaşanan iflasları değerlendirdi
Antalya Belek`te 7 yıldır faaliyetini sürdüren Ela Quality Resort Hotel`in Genel Müdürü Ali Tunç Batum, 2014 yaz sezonunu ve Rusya`da son dönemde sıkça yaşanan iflasları değerlendirdi. 2014 sezonunun Türkiye`nin yakın çevresinde yaşanan olumsuzluklara rağmen bekledikleri gibi geçtiğini dile getiren Batum, "Ramazan ayında gayet iyi geri dönüşler aldık, seçimlerde bir-iki gün iç pazarda bazı geriye gidişler . Ancak genelde bu bölge otellerinin pazarı yurtdışı ağırlıklı ğu için etkisi rahatsız edici olmadı" dedi. Batum, TurizmdeBuSabah`a şunları söyledi:
"RUSYA`DAKİ SİYASİ GERGİNLİK EYLÜL REZERVASYONLARINI AZALTTI"
"Sezonun sonuna doğru yaklaştığımızda özellikle Ukrayna ve Rusya arasındaki siyasi gerginlik ve kur dengesizliği maalesef Eylül ayına az da olsa etki etti. Antalya ve Belek bölge otelleri bekledikleri yıllık performansı yıl sonunda yakalarlar diye umut ediyoruz. Son zamanlarda Rusya`daki acente ve tur operatörü iflaslarında BDT ülkelerinin içinde bulunduğu siyasi-ekonomik koşulların belirleyici ğu bir gerçek. Bu sıkıntıların devamı halinde piyasaların olumsuz etkileneceği de diğer bir gerçek. Bu ülkelerin kendi içlerindeki seyahat sigorta primlerini yükselterek riski düşürmeleri gerekiyor. Onların içinde bulunduğu bu üzücü durum, çok fazla turisti de maalesef mağdur durumda bıraktı.
Tek bir pazara yönelik pazarlama anlayışı bizde yok. Biz genelde bu konuyu dengeli tutuyoruz. Batı Avrupa, BDT ülkeleri ve iç pazar ana pazarlarımız diğer ülke pazarları peşi sıra geliyor. Yenilenmeyle ilgili iki türlü yaklaşımımız var. Birincisi yatırım yaklaşımı; bazı alanlarda ciddi yatırımları sürekli ve belirli bir program dahilinde yapıyoruz. Mesela bu sene ana konseptimizin desteği olan çocuk kulübümüzü yeniledik. Onun haricinde rutin bakım onarım çalışmalarının yanı sıra yiyecek ve içecek ünitelerini yeniledik.
"TURİZMDE FARK YARATANLAR HİZMETİYLE ADINDAN SÖZ ETTİRENLERDİR"
Yatırımlarımızda en önemli unsur işin niceliği değil niteliğidir. İkinci ve en önem verdiğimiz yaklaşımımız da budur. Bizim için önemli olan, sürdürülebilir kalite anlayışımızı devam ettirebilmek. Bu anlamda Ela Quality Resort Hotel olarak çok ciddi çalışmalarımız var. Bu çalışmaların temelinde insan kaynakları ve yönetimine yaptığımız yatırımlar var. Hizmet sektörünün en belirleyici etkeni insan kaynağı. Bu konuyla ilgili Ela Akademimiz var.
Otelimiz açıldığından bugüne akademimizde ciddi çalışmalar yapıp nitelikli personel sayımızı arttırmaya çalışıyoruz. Bu çalışmalarımız sonucunda her sene daha da kaliteli hizmet vererek misafir memnuniyetimizi artırıyoruz. Bu bizim için en önemli noktadır. Bizce turizmde fark yaratanlar; ürünün kendi içindeki birtakım ekipman ve donanım özelliklerinin yanı sıra, hizmetiyle kendisini konuşturabilenlerdir. Biz de bu otellerin arasında kalabilmek için çalışmalarımızı sürdürüyoruz.
"KALİTEMİZİ 5 YENİ OTELE DAHA TAŞIYACAĞIZ"
Turizmdeki yüksek kalite ve hizmet anlayışımızı 5 yeni otele daha taşıyacağız. ÖZAK GYO bünyesinde yer alan Ela Quality Resort Hotel`in amiral gemisi olacağı yeni zincir otellerin ikisi İstanbul, biri İzmir`de şehir oteli, Didim ve Demre`de de birer resort otel olarak hizmete girecek."