Antalya Turizm Fuarı’ndan sektöre “Yerinde pazarlama” hamlesi
Reklam

Antalya Turizm Fuarı’ndan sektöre “Yerinde pazarlama” hamlesi

Bu yıl ilki düzenlenen Antalya Turizm Fuarı, 28 – 29 Ekim 2019 tarihlerinde büyük bir ilgiyle turizmin başkenti Antalya’da gerçekleşti. Turizm dünyasının merak ve heyecanla beklediği fuar, katılımcılara yerinde pazarlama imkanı sunarak sektörde fark yarattı.

01 Kasım 2019 - 11:23
Reklam

Bu yıl ilki düzenlenen Antalya Turizm Fuarı,  28 – 29 Ekim 2019 tarihlerinde büyük bir ilgiyle turizmin başkenti Antalya’da gerçekleşti. Turizm dünyasının merak ve heyecanla beklediği fuar, katılımcılara yerinde pazarlama imkanı sunarak sektörde fark yarattı.

Antalya Fuar ve Kongre Merkezi’nde düzenlenen Antalya Turizm Fuarı’na uluslararası alanda ve Türkiye’de hizmet veren tur operatörleri, seyahat acenteleri,  oteller, seyahat teknolojilerinin ve turizm sektörü tedarikçileri yoğun ilgi gösterdi.

Sektörün Takdirini Kazandı

 İki gün boyunda turizmin nabzını tutan fuar, 6 bin 700 gerçek turizm profesyonelini ağırlamanın gururunu yaşadı. Turizm profesyonellerine ve katılımcılara yerinde pazarlama imkanı sunan Antalya Turizm Fuarı, sektörün takdirini kazandı.


ATF ile Bir Hayal Gerçek Oldu

Antalya Turizm Fuarı’nda, ‘Yerinde pazarlama’  öne çıkan çarpıcı başlıklar arasındaydı. Antalya Turizm Fuarı’na yurt dışından katılım gösteren 1000’e yakın acentesi, Türk turizm profesyonelleri ile bir araya gelerek önemli iş birliklerine imza attı. Türk Turizminin aktörleri de Antalya Turizm Fuarı ile yıllardır hayalini kurdukları  ‘Yerinde Pazarlama’ imkanının kendilerine sağlanmış olmasından dolayı  mutlu olduklarını dile getirerek Gm Center ve Antalya Turizm Fuarı Kurucusu Selçuk Meral’e ve ekibine teşekkürlerini iletti.  


Sektör İçin Ortak Duygu Başarının Sırrı

Türk Turizminin en güçlü olduğu yönün Türk Misafirperverliği ön planda tutan Antalya Turizm Fuarı -ATF, ortak duyguyu yakalamanın sektör paydaşları için başarının sırrı olduğunun altını çizdi. Antalya Turizm Fuarı; Türk Turizm endüstrisinin sürdürülebilir, kapsayıcı ve çevreye duyarlı, yeni bakış açıları ile gelişmesine katkı sağlayarak seyahat üreticilerini ve gezginleri Türkiye’de tatile teşvik ederek endüstrinin gelecek adına daha iyi hazırlanmasına önemli bir zemin oluşturdu.

THE CRUISE LIFE 


YORUMLAR

  • 0 Yorum
Henüz Yorum Eklenmemiştir.İlk yorum yapan siz olun..
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR x
TUI CEO’su Joussen, Thomas Cook iflasını değerlendirdi!
TUI CEO’su Joussen, Thomas Cook iflasını değerlendirdi!
Ponant'tan 2 yeni nesil Cruise gemisi siparişi
Ponant'tan 2 yeni nesil Cruise gemisi siparişi