Tarih: 23.09.2014 18:49

Tur operatörü Thomson`dan gençler için yeni bir marka

Facebook Twitter Linked-in

TUI bünyesinde bulunan İngiliz tur operatörü Thomson`ın 18-35 yaş arasına hitap eden "Thomson Scene" adlı yeni bir marka yarattığı açıklandı. Yeni marka iki farklı kategoriye ayrılıyor. Bunlardan ilki daha genç yaş gruba hitap edecek olan Scene Hub ve diğeri yaşı daha büyük olan müşteri kitlesine yönelecek olan Scene Style.

Thomson Genel Müdürü Dave Burling, Avrupa`daki Santorini ve Mykonos gini destinasyonlarda yer alan en trend otellerin ve uzak mesafedeki Goa veya Tayland gibi egzotik yerlerin de programlarında yer alacağını söyledi. Burling, "Thomson markasının her yerde duyulmasını ve parlamasını istiyoruz. Thomson`un temsil edilmediği tek pazar, 18-35 yaş arası genç pazarıydı. Bu marka bizim için büyük bir fırsat olacak. Bu pazarda yalnızca İngiltere`de değil, tüm Avrupa`da var olmak istiyoruz" dedi.

Sosyal medyanın yaptıkları işin vitrinini oluşturduğunu söyleyen Burling, "Genç pazarı için sunulan klasik tekliflerin dışında, güneş batımında catamaran turu veya Türk çamur banyosu gibi seçenekler sunacağız" diye konuştu.

The Cruise Life




Orjinal Habere Git
— HABER SONU —