Pandemi ile birlikte daha güvenli gemi seyahati tatili her zamankinden daha önemli hale geldiği için, Royal Caribbean misafirleri güvende tutmak için mobil uygulamasını uyarlıyor.
Gemi yolculukları yeniden başladığında misafirleri güvende
tutmanın yollarını arayan Royal Caribbean Group çareyi 2017`de tanıtımını
yaptığı mobil uygulamaya Covid 19?a karşı güvenlik programı eklemekte buldu.
Celebrity Cruises ve Azamara`nın sahibi olan Royal Caribbean International, kruvaziyer şirketi, yeni sağlık deneyimleriyle birlikte misafirlerini güvende tutmak için mobil uygulaması geliştirdi. Royal Caribbean, şirketin yolculukları daha güvenli ve sağlıklı tatillere dönüştürmek için uygulamanın her zamankinden daha önemli olduğunu söyledi. Grup, yolculuğun başlangıcında yeni bir güvenlik tatbikatı deneyimi olan Muster 2.0`ı piyasaya sürdü.
Uygulama, Royal Caribbean tatilini zenginleştirmek için bir
dizi geliştirilen özellik arasında enetkileyici olanı oldu. Uygulamalar ilk
olarak 2017`de tanıtılmıştı ve şu anda birçok gemide mevcut bulunuyor.
Yolculuklar devam ederken kullanılabilecek özelliklerden
yalnızca bazıları şöyle:
Bir gemi seyahati tatilinde en az olması istenen şey
güvenliktir. Muster 2.0 büyük insan gruplarının güvenliği için tasarlanmış
hızlı, daha kişisel adeta "bire bir? denilecek gibi yaklaşım. Program
planlanan varış süresini, konukların kademeli varış süreleri, kamaraya fiziksel
mesafe, yolcu bırakma alanlarında ve terminallerde gel-gitleri yöneterek
kalabalığın düzenlenmesine yardımcı olur.
Program hızlandırılmış biniş, check-in işlemi, pasaport
bilgilerini tarayarak, bir "selfie" güvenlik fotoğrafı yükleyerek,
konuklar bir mobil biniş kartı oluşturabiliyor.
2018`de piyasaya sürülen yenilikçi, dijital deneyim,
limanlardaki check-in ve güvenlik hatlarını en aza indirerek konukların
dakikalar içinde sorunsuz ve güvenli bir şekilde uçağa binmesine olanak
tanıyor.
Dijital anahtar - misafirler, belirli gemiler ve kamaralar
için sadece birkaç dokunuşla kullanılabilen dijital bir anahtar indirerek
akıllı telefonlarıyla kamaraların kilidini açabilir.
Kabin otomasyonu - konuklar, akıllı telefonlarını kullanarak
kamaralarının içindeki TV, aydınlatma, pencere gölgeleri ve sıcaklık gibi
öğeleri kontrol etme, daha yüksek seviyelerde kamara özelleştirmesi elde
ederken temas noktalarını sınırlama becerisine sahiptir.
Gemide hesap - misafirler, gemide veya beklemede beklemeden
gemideki herhangi bir yerden gemideki ücretleri ve kredileri gerçek zamanlı
olarak görüntüleyebilir.
Günlük planlama - gemideki aktiviteler, eğlence gösterileri,
yemek yeme ve kıyı gezileri, konuk mobil uygulaması aracılığıyla
görüntülenebilir ve rezervasyonlara açıktır.
Bu, misafirin hangi gemide olduğuna bağlı olacak ve
geliştirme devam ettikçe 63 gemilik filoda daha fazla özellik sunulacak.
Norwegian Cruise Line ile işbirliği içinde olan şirketin Sağlıklı Yelken
Panelinin, konukları güvende tutmak için en son teknolojiyi kullanma konusunda
da bir etkisi olacağına şüphe yok.
Entegre Yolcu ve Mürettebat İletişimi Deneyimi, gemi turu
hatları ile görüşmelerde şirket ile yolda olabilir. Bu, tam bir tarama çözümü,
sanal kontroller, salgınlar sırasında kolay takip ve izleme için izleme ve çok
daha fazlasını sunar.
Cruise hatları, hizmete dönüşte aşamalı olarak vites
yükseltiyor ve mobil uygulamalar, geri dönüşün başarılı olmasını sağlamanın
önemli bir parçası olacak.